نمایشگاه واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون)

۱۳۲ امین نمایشگاه کانتون (نمایشگاه پاییزی) قرار است در اواسط تا اواخر اکتبر ۲۰۲۲ برگزار شود. قالب و مقیاس ویژه رویداد بر اساس عواملی مانند شکل همه گیری و الزامات پیشگیری و کنترل تعیین می شود. .

۱۳۱ امین نمایشگاه کانتون از ۱۵ تا ۲۴ آوریل در ساعت آنلاین بود https://www.cantonfair.org.cn/en-US.

پلتفرم خدمات خریدار برای ثبت نام یا ورود خریداران در دسترس است. برای دسترسی به پلتفرم، به https://www.cantonfair.org.cn/en-US/register/index.

اگر خریدار جدیدی هستید، می توانید در پلتفرم خدمات خریدار ثبت نام کنید. شما باید ایمیل خود را تأیید کنید و برخی از اطلاعات شرکت و شخصی را وارد کنید.
خریداران عادی می‌توانند هویت شما را از طریق شماره و نام نشان خریدار در نشان شما تأیید کنند، یا از طریق شماره سند شناسایی و نام شما روی آن تأیید کنند. سپس آدرس ایمیل و رمز عبور را برای ورود تنظیم کنید بعد از آن آدرس ایمیل و رمز ورود را تعیین می کنند.
همچنین می‌توانید مستقیماً با نام کاربری و رمز عبور ابزار خدمات الکترونیک خریدار (BEST) یا بستر خدمات خریدار در صورت داشتن آن حساب‌ها وارد شوید (از جلسه ۱۲۷/۱۲۸/۱۲۹/۱۳۰ بازدید کرده‌اید).
اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد غرفه داران و محصولات پیدا کنید، لطفاً به بخش “غرفه داران + محصولات” وب سایت رسمی مراجعه کنید. شما می توانید با کلمات کلیدی برای غرفه داران یا محصولات جستجو کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *